ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους ακόλουθους τρόπους: 

Α. Στον χώρο σας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ (χέρι με χέρι) με τον courier o οποίος θα σας παραδώσει το νέο νούμερο ή σχέδιο που επιθυμείτε. 

Β. Να παραλάβετε κάνοντας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ στο κοντινότερο κατάστημα courier της περιοχή σας.

Για να αποστείλετε το δέμα σας επικοινωνήστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών που σας παρέδωσε το δέμα, αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς την εταιρία AZOURO, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, θα υπάρχει χρέωση 5€ για τα έξοδα αποστολής (courier).
  
Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους.
 
Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε την παραγγελία σας και απαιτείται επιστροφή του ποσού αγοράς επικοινωνήστε μαζί μας για να μας δηλώσετε τον τραπεζικό λογαριασμό που θέλετε να σας πιστώσουμε τα χρήματα. 
Όταν επιστραφεί το δέμα σας, εξετάζεται για να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.  Στη συνέχεια το προσωπικό μας θα σας ενημερώσει ότι παραλάβαμε το δέμα σας και επιπλέον θα σας επιβεβαιώσει αν μπορεί να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας. Εφόσον η επιστροφή των χρημάτων σας έχει επιβεβαιωθεί θα σας καταθέσουμε το ποσό της επιστροφής στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 5ημερών.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων σας επιστρέφεται το αντίτιμο των προϊόντων και επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.
 
Παράδειγμα :
Έχετε λάβει κάποια παπούτσια στην αξία των 25,00€ + (5,00€ έξοδα αποστολής) Σύνολο: 30,00€
Σας επιστρέφεται το ποσό της καθαρής αξίας  25,00€ 

Καθυστερημένη/Χαμένη επιστροφή χρημάτων.
Εάν δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα (όπως αναφέρεται παραπάνω), πρώτα ελέγξτε τον τραπεζικό σας λογαριασμό ξανά.
Επικοινωνήστε με την Τράπεζα σας, διότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα μέχρι να επεξεργαστούν τις πληροφορίες.  
Εάν έχετε κάνει τα παραπάνω και ακόμα δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@azouro.gr